გამომცემლობა კოლორი ისწრაფვის იყოს ლიდერი კონკურენციულ ბაზარზე დაშესთავაზოს მომხმარებელს/დამკვეთს მაღალი ხარისხის და ოპერატიული სრული პოლიგრაფიული მომსახურება , კომფორტული სერვისით რაც შეიძლება მეტი დამკვეთისათვის.კომპანიის პოლიტიკა - სრულად დააკმაყოფილოს მომხმარებლის მოთხოვნები და ამით გაამართლოს მასზე დამყარებული ნდობა.
ჩვენი პოლიტიკა ხარისხის მართვის სფეროში მიმართულია პოლიგრაფიულ მომსახურების მუდმივი გაუმჯობესებისთვის და სრულყოფისაკენ.
გამომცემლობა კოლორი ვალდებულად თვლის თავს :
• მუდმივად გაუმჯობესოს ხარისხის მართვის სისტემის შედეგიანობა
• აამაღლოს პოლიგრაფიული სერვისის შესრულების ხარისხი და უზრუნველყოს დამკვეთის საიმედოობა კომპეტენტუნარიანობისთვის, შედეგიანობის და მომხმარებლის მოთხოვნებზე ორიენტირების საშუალებით;
• მჭიდრო ურთიერთობა იქონიოს დამკვეთებთან, რათა სათანადოდ შეისწავლოს სურვილები და მოლოდინი ;
• შეკვეთის შესრულების ფარგლებში მაქსიმალური ინფორმაცია მიაწოდოს მომხმარებელს ორგანიზაციის შესაძლებლობებისა და საშუალებების შესახებ;
• ყურადღებით მოეკიდოს მომხმარებლის პრეტენზიებს და მაქსიმალურად მოკლე ვადაში გადაწყვიტოს წარმოქმნილი პრობლემა;
• მუდმივად ჰყავდეს კვალიფიციური და კომპეტენტური პერსონალი ახალი შეკვეთების შესასრულებლად, იზრუნოს მათი პროფესიონალიზმის ამაღლებასა და სწავლებაზე, გაუმჯობესოს ინფრასტრუქტურა;
• პროდუქტიულობის ამაღლების მიზნით, ხელმძღვანელობისა და რიგითი თანამშრომლებისთვის შექმნას სამუშაოსთვის საჭირო და უსაფრთხო გარემო, იზრუნოს მათ მოტივაციაზე;
• განსაზღვროს დაინტერესებული მხარეები, გაითავისოს მათი მოთხოვნები და უზრუნველყოს რისკებზე დაფუძნებული ხედვა შედეგიანი ხარისხის მართვის სისტემის მისაღწევად;
• დააკმაყოფილოს ყველა ნორმატიული და საკანონდებლო მოთხოვნები რომელიც ეხება პოლიგრაფიული მომსახურების გაწევას და ამასთან დაკავშირებულ დამხმარ პროცესებს.
• მუდმივად გაუმჯობესოს ხარისხის მართვის სისტემა.